Antalya’da bugün öğle saatlerinde iki farklı noktada peş peşe orman yangınları başladı. Aksu ve Serik ilçelerinden yükselen dumanları fark eden vatandaşların ihbarı üzerine, bölgelere çok sayıda itfaiye ve orman bölge müdürlüğü ekibi sevk edildi.
İlk yangın haberi Aksu ilçesine bağlı Macun Mahallesi’nden geldi. Saat 14.30 sıralarında ormanlık alanda başlayan yangına ekipler zaman kaybetmeden müdahale etti. İtfaiye erlerinin yoğun çabası ve hızlı reaksiyonu sayesinde alevler daha fazla büyümeden ve çevreye yayılmadan kısa sürede söndürüldü. Bölgede olası bir yeniden alevlenmeye karşı soğutma çalışmaları titizlikle sürdürülüyor.
SERİK’TE MÜCADELE SÜRÜYOR
Aksu’daki yangınla aynı saatlerde, Serik ilçesine bağlı Gebiz Mahallesi’ndeki ormanlık alanda da alevler yükselmeye başladı. Büyüme eğilimi gösteren buradaki yangını kontrol altına almak için ekiplerin yoğun mücadelesi devam ediyor. Alevlerin daha geniş ormanlık alanlara veya yerleşim yerlerine sıçramaması için bölgeye yönlendirilen ekipler çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
The post Antalya’da 2 orman yangını birden başladı! appeared first on Kilis Egitim.