Cem Boyner: Bu ülkede sabah uyandığınızda ne olacağı belli değil

Ticari Gayrimenkul Geliştirme Şirketi ECE, 25. Yılını Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde Kutladı

Türkiye ve Avrupa piyasalarında faaliyet gösteren ticari gayrimenkul geliştirme yönetimi ve danışmanlık şirketi ECE, Türkiye’deki 25. yılını 14. Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde coşkuyla kutladı. Zirvede Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Türkiye perakende sektörünün geçmişten geleceğine dönüşümü konusunda önemli açıklamalarda bulundu.

Boyner, Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeler için artık kur, faiz, kira ve ücret gibi temel maliyet kalemlerinin tahmin edilemez bir hal aldığını vurgulayarak, bu giderlerin kontrolünün kendilerinin dışında olduğunu belirtti.

Cem Boyner: Müşteriyle Kurulan İlişki Başarıyı Getiriyor

Cem Boyner, iş hayatına başladığı döneme ve Boyner grubun sektördeki konumuna ilişkin bilgiler verirken, şunları söyledi: “Perakende sektöründeki ilk deneyimim Osmanbey’deki mağazamızda yaşandı. Küçük yaşta ürünleri askıya asarak işe başladım. Ancak müşterilerle ilişki kurmaktan çekiniyordum. Bir müşteri bir cekete bakarken uzaktan babamın sesini duydum, ‘Oğlum, o ceket sen kımıldamazsan kendi kendini satmaz’ dedi. Aile olarak 80-85 yıllık bir perakende geçmişimiz var. Başından beri müşteri odaklı çalışıyoruz. İki gözümüz varsa biri ürün ve hizmette, diğeri müşteride olmalı.” şeklinde konuştu.

Boyner, işletmelerin en önemli 4 giderinin kur, faiz, ücretler ve kira olduğunu belirtirken, bu unsurların kontrolünün ellerinde olmadığının altını çizdi. “Kur, faiz, ücret ve kira gibi ana faktörler artık çantada keklik değil.” diyen Boyner, belirsizliklere dikkat çekti.

Cem Boyner: Belirsizlikle Başa Çıkmak İçin Müşteriyle İşbirliği Şart

Belirsizliklerden bahseden Boyner, “Hiçbir şeyi kestiremezsin bu ülkede. Şartlar sonsuza kadar zorlanmalı, müşteriyle işbirliği yapılmalı ve yaratıcı çözümler sunulmalıdır. Bir sorun karşısında beklemek yerine harekete geçmeliyiz. Kontrolümüz dışındaki unsurlara karşı müşteriyle birlikte hareket etmeliyiz.” şeklinde konuştu.

ECE Marketplaces CEO’su Joanna Fisher da zirvede “Ticari Gayrimenkulün Geleceğini Şekillendirmek” başlıklı bir konuşma yaptı. Fisher, Türkiye’deki yüksek enflasyonun sektör üzerindeki etkilerine değinerek belirsizliğin temel gündem maddesi olduğunu vurguladı.

Joanna Fisher: Belirsizlik Ortamında İstikrar Şart

Fisher, “Enflasyonun azalması olumludur ancak tüketicilerin geleceğe bakış açısını etkileyen belirsizlikler vardır. Tüketiciler, geleceği göremedikleri için harcamalarını kısıtlamaktadır. Perakende ve gayrimenkul sektörü istikrarlı ve pozitif bir ortama ihtiyaç duymaktadır.” değerlendirmesinde bulundu.

Related Posts

Tavuk eti üretimi Mayıs ayında yüzde 1,8 arttı!

Mayıs ayında tavuk eti üretimi 241 bin 782 ton, tavuk yumurtası üretimi 1,53 milyar adet olarak gerçekleşti. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Mayıs ayı Kümes Hayvancılığı Üretimi verilerini açıkladı. Buna göre, Mayıs ayında bir önceki yılın aynı …

Altının onsu ilk yarıda yatırımcısının yüzünü güldürdü

Altının onsu ilk yarıda yatırımcısının yüzünü güldürdü

Uzman isimden önemli uyarı… Altında fırsat için geri sayım!

Küresel çapta yaşanan gelişmeler altını da yakından etkiliyor. Bu nedenle son dönemlerde arama motorlarında sıklıkla altın fiyatlarına yönelik sorgulamalar ön plana çıkıyor. Yatırımcılar ve birikimini değerlendirmek isteyen vatandaşlar altına ilişkin …

Rekabet Kurumu soruşturmayı tamamladı: OPET’e 131 milyon TL ceza kesildi

Rekabet Kurumu soruşturmayı tamamladı: OPET’e 131 milyon TL ceza kesildi

ABD’den 7 ülkeyi alarma geçiren karar

New York borsası, haftanın yeni işlem gününe yükselişle başladı. Açılışta Dow Jones endeksi yüzde 0,4 değer kazanarak 44.418,70 puana çıkarken, S&P 500 endeksi yüzde 0,41 artışla 6.251,06 puana, teknoloji ağırlıklı Nasdaq endeksi ise yüzde 0,58 …

Faizsiz kredi yarışı kızıştı, bankalar kesenin ağzını açtı: İşte faizsiz kredi veren 6 banka ve şartları

Faizsiz kredi yarışı mobilde başladı Akbank, QNB Finansbank, Enpara, İş Bankası, DenizBank ve TEB gibi büyük bankalar, Temmuz ayına özel “faizsiz kredi” kampanyalarını duyurdu. Yeni müşteri olan herkes, dijital kanallar üzerinden sıfır faizli kredi …