Meta’nın “Bunu da mı Yapabiliyormuş?” Dedirten Sayısız Özellikli Yeni Ray-Ban Akıllı Gözlükleri ile Tanışın!

Daha çok sanal gerçeklik dünyasındaki teknolojileri ve sosyal medya platformlarıyla tanıdığımız Meta, geçtiğimiz gün yeni bir akıllı gözlük modelini tanıttı. Firmanın Ray-Ban işbirliğiyle beraber geliştirilen yeni gözlükleri, sahip olduğu sayısız özellik ile herkesi heyecanlandırmayı başardı. 

Detaylar 👇

Ünlü sanal gerçeklik ve sosyal medya şirketi Meta, geçtiğimiz gün gerçekleştirdiği Connect etkniliği ile teknoloji severleri büyüledi.

Dev firma, sosyal medya platformları için geliştirdiği yapay zeka özelliklerini sergilediği etkinlikte, bazı yeni ürünlerinin de lansmanını yaptı.

Zuckerberg yönetimindeki şirket, Ray-Ban işbirliğiyle ürettiği akıllı gözlük serisinin ikinci neslini dün itibariyle piyasaya sürdü.

Yeni seriyi oluşturan Ray-Ban Wayfarer ve Headliner isimli iki model, aynı teknik özelliklere sahip olsa da tasarım alanında bazı farklar içeriyor.

Wayfarer, daha köşeli hatlara sahip bir modelken, Headliner daha oval bir görünüm ile karşımıza çıkıyor. İki gözlük de renk ve gözlük camı bakımından 150’den fazla farklı seçenek ile beraber geliyor.

Donanım boyutunda oldukça güçlü olan yeni gözlükler, ufak yapılarına rağmen iki adet 12 MP çözünürlüklü kameraya, 5 adet mikrofon ve hoparlöre sahip.

Söz konusu donanımları sayesinde yüksek kalitede fotoğraf ve videolar kaydedebilen cihazlar, Qualcomm Snapdragon AR1 Gen1 işlemcisinden güç alıyor.

Özel bir mobil uygulama ile kontrol edilebilen Ray-Ban gözlükler, Facebook ve Instagram üzerinden canlı yayın yapabildiği gibi, gözlük camları üzerinden uygulamalardan gelen bildirimleri görüntüleyebiliyor.

Canlı yayınların haricinde telefon görüşmeleri için de bir kulaklık görevi görebilen cihazlar, IPX4 sertifikası ile suya karşı dayanıklı olduğunu kanıtlıyor.

Ray-Ban ve Meta işbirliğiyle geliştirilen gözlükler, şarj olmak için özel bir kutuyla beraber geliyor. Tek başında 6 saatlik bir pil ömrüne sahip Wayfarer ve Headliner, şarj kutusuyla 36 saat boyunca çalışabiliyor.

Connect etkinliğinde tanıtılan yeni akıllı gözlükler, 17 Ekim itibariyle satışa çıkacak. Türkiye’ye gelip gelmeyeceği belirsizliği koruyan modeller 299 dolarlık bit fiyat etiketine sahip.

Peki siz yeni Ray-Ban Wayfarer ve Headliner hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir